Hej!

Idag har jag bara haft en vilodag med massa gott käk och god dricka! Kände att det behövdes efter denna vecka med jobb. Det blev en hel dag ute vid havet där jag som sagt åt gott med mera. Solade även en hel del. Tänkte bada men tempeteraturen visade på att det endast var 16 grader i vattnet vilket kändes alldeles för kallt så jag lät bli!
 
Med andra ord har dagen varit allt annat än hälsosam, men vad gör det någon gång ibland och nu när det är sommar? Hur har din dag varit? Varit vid havet? Tränat? Eller gjort något annat skoj? :)

Imorgon blir det i alla fall ett träningspass för mig då rygg och axlar står på schemat!  Mer om det imorgon!

En dryck jag verkligen kan rekommendera är denna:
Just denna smak med Citron/lime är kanon! Den passar utmärkt efter en dag i solen, när du är sjuk, efter ett hårt träningspass eller vad som. Precis som den heter så är den bra för återhämtningen! Zink och Magnesium som den innehåller är två ämnen som kroppen verkligen behöver.
 
Ha en fortsatt skön kväll så hörs vi! Något speciellt du undrar angående Träning, kost och hälsa? Kommentera!!
// Kristoffer. P

3 kommentarer

Anonym

20 Jul 2013 22:16

Min fina

Emelie Nyman

20 Jul 2013 23:09

Hej!

Om du har någon sekund över, gå in på min blogg & ställ en fråga i min frågestund! Och nej, du går inte tomhänt ifrån min blogg, du kan gå därifrån med flera läsare! Den bloggerska/bloggare som ställer bäst eller intressantaste frågan får en länk VARJE DAG under en vecka!

Linn ♡

21 Jul 2013 00:03

Allt bra idag? (:

Kommentera

Publiceras ej
Tweets av @Persson95