Igår hade jag mitt goaste armpass någonsin. Allt bara rullade på och jag har aldrig känt mig så pass stark i varken biceps eller triceps innan. Det går överlag väldigt bra nu på träningen och jag går framåt i stort sett på alla kroppsdelar vilket är oerhört kul! Det är kul när hårt arbete lönar sig och ger resultat. Det är såna grejer som får än att fortsätta träna och äta rätt. Att känna att man lyckas är oerhört viktigt.
 
Ikväll tänkte jag döda lite rygg och axlar på gymmet. Förhoppningsvis går det minst lika bra som armpasset igår. Jag tänkte även skriva lite här på bloggen ikväll om hur man bör lägga upp sin träning och vad som är bra träning under en deff när man vill förlroa fett men samtidigt behålla/bygga muskler vilket jag gör.
 
Slänger även upp en bild tagen efter armpasset igår! Checka gärna min instagram också för mer bilder och inspiration. Och vet ni? Follow for follow! :) Instagram: 19persson95
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej
Tweets av @Persson95