Hej på er! Idag har det varit dött med inlägg här på bloggen. Den enkla och enda anledningen till det är för att jag har varit iväg hela dagen. Jag har varit iväg i Ljungby och kollat på ishockey vilken är en bilresa på 36 mil sammanlagt. Med andra ord har jag inte kunnat blogga och jag har även haft vilodag från gymmet.
 
Frågestund!!!!
Jag startar nu en frågestund här på bloggen där ni läsare får ställa vilka frågor ni helst vill. Kanske vill ni veta mer om mig? Veta något som har med kost, träning och hälsa att göra? Som sagt, bara fantasin som sätter gränserna så fråga på! Jag tänkte köra att ni får ställa frågor fram till 8/1, 18:00. Där efter kommer jag svara på era frågor som ni har.
 
//KP
 

4 kommentarer

Anonym

06 Jan 2014 23:10

Hur många timmar i veckan lägger du på gymmet?
Vad anser du vara en bra och rätt kost?
Favoritfilm?
Vad gör du helst på helgerna?
Skostorlek?
Brunetter/blondiner?
Har du några komplex?
Hur tror du ditt liv ser ut som 10 år?

EL

06 Jan 2014 23:59

1. Brukar du lägga upp ett träningsschema för en dag/vecka eller liknande så som bicepscurl 10x3 m.m eller kör du lite som du vill fast du fokuserar på en viss kroppsdel/muskelgrupp?
2. Den perfekta frukosten är...?
3. Vilket anser du vara bäst, att cykla eller gå/springa?
4. Bästa övningarna för magen förutom obligatoriska övningar som situps?
5. Varför ska (kan) man använda kosttillskott? Vad är det bra för? Vilka ska helst använda det? Om du använder det, vart köper du det?
6. Vet att du skrivit att du gjort proteinshakes, vad har du i?

Anonym

07 Jan 2014 21:49

HAR DU NÅGRA HUSDJUR ELLER

Anonym

07 Jan 2014 22:13

När fyller du år?
Ögonfärg?
iPhone/samsung?
Twitter/Facebook?
Har du haft några tidigare bloggar? Vilka? ;))

Kommentera

Publiceras ej
Tweets av @Persson95