Godmorgon får jag ta och säga till er! Det blev att man sov länge även idag. Jag gick upp strax efter tolv. Har nyss slängt i mig lite frukost bestående av två smörgåsar samt en proteinshake.

Jag ska snart börja med maten så att jag kan åka och gymma sen. Idag är det bröst samt biceps som står på schemat. Efter träningspasset så kommer en sammanfattning av vad jag gjorde, precis som vanligt. Jag ska även hinna med ett inlägg idag om vad bra mat egentligen är så håll koll på bloggen senare ikväll!

Ha en bra dag så hörs vi ikväll!!

//KP

4 kommentarer

Emilija med J.

05 Jan 2014 13:17

åh, biceps är ju jättekul att träna! Kör hårt och lycka till! :D

Anonym

05 Jan 2014 15:08

Huja, du verkar morgonpigg du.. Ser fram emot ett långt läsvärt inlägg från dig senare, eller två? Så man har något att göra på sin fritid. Frun är på symöte hela kvällen så de blir inte mycket till mysa där inte... Hoppas de går bra på gymmet. Sköt om dig, kram

Sara

05 Jan 2014 16:48

skönt med sovmorgon :)

Linnéa

05 Jan 2014 18:38

sv: Tusen tack! Ja, precis jag tror det kan underlätta all press man har på sig nu för tiden:)

Kommentera

Publiceras ej
Tweets av @Persson95