Nyss kommit hem från dagens träningspass. Idag stod ben och mage på schemat. Det gick helt okej även att det var som en bastu inne på gymmet. När det är varmt ute så blir det vääääldigt varmt inne på gymmet, ventilationen är inte på topp.

Just ben är min svagaste sida. Aldrig tyckt att det är kul och tränade det sällan innan. Men sen jag började min deff i slutet av februari så lovade jag mig också själv att träna ben en gång i veckan vilket jag gör nu. Det är nämligen oerhört viktigt att träna ben. Har du inte en stark underkropp så kan du inte bygga en muskulös överkropp!

Tänkte jag skulle skriva lite mer sen om just ben. För det är en muskelgrupp som alldeles för många glömmer bort. Nu blir det duschen och sen stoppa i sig lite kvarg som kvällsmat!

// KP

Kommentera

Publiceras ej
Tweets av @Persson95