Hej!

Det var ett tag sedan jag skrev något här. Tiden räckte helt enkelt inte till och jag är ledsen för att det blev ett uppehåll från bloggandet. Intresset var stort på bloggen och inläggen gillades. Tyvärr måste man prioritera det viktigaste ibland. Jag går sista året på gymnasiet så har haft grymt mycket i skolan från i vintras och fram till nu i stort sett. Detta i samband med att man tränat hårt varje dag så för min del blev det att prioritera skola och träning framför t.ex. bloggandet.

Nu är det dock dags att köra igång bloggen igen. Betygen är satta, studenten är om en vecka. Med andra ord, massor med tid till ännu mer träning men framför allt till att blogga!

Det har hänt en del med min träning sen sist. Jag har under sista tiden gått på deff bland annat och gör det fortfarande. Detta är något som jag kommer skriva om imorgon. Hur jag går tillväga. Visa mina resultat i både text+bild med mera! Så håll utkik på bloggen imorgon! Så länge så kan ni gärna checka och följa min instagram! Där handlar merparten om inspiration med mera angående kost och hälsa, med endast egna bilder så klart! Instagram: 19persson95

Känns skönt att vara tillbaka med skrivandet! Nu kör vi!

//KP

Kommentera

Publiceras ej
Tweets av @Persson95