Go'kväll!

Kom rätt så nyligen hem från min träning. Idag blev det att träna ben och handleder! Tänkte skriva ett litet längre inlägg om varför dessa två muskelgrupper är viktiga att träna. Oftast är det dessa muskler som folk inte bryr sig om att träna av olika anledningar, t.ex att man anser att det är jobbigt, man ser ingen mening med det, eller man tycker helt enkelt det är för tråkigt!

Jag måste stoppa i mig något proteinrikt i magen innan jag bloggar om detta. Senast runt midnatt ligger inlägg om detta inne här! Håll utkik!

// Kristoffer. P

4 kommentarer

felicia

12 Jul 2013 22:16


Sv: förstår att du längtar :) det var den bästa dagen i mitt liv och skulle vilja göra om det :D

Linnéa

12 Jul 2013 22:36

Bra, ser fram emot inlägget!

Molly Bergström - MOOOLLYS.SE

12 Jul 2013 22:41

Tjabba ;D kikar in och önskar dig en fortsatt fin fredagskväll ^^, kramis i värmen

Anonym

12 Jul 2013 23:06

Perfekt inlägg som vanligt. Du får lära mig lite bra träning. Ser fram emot de andra inlägget, väntar spänt. Sköt om dig. Kram

Kommentera

Publiceras ej
Tweets av @Persson95