Hej!

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen som varit denna vecka. Många har frågat mig vart jag tagit vägen! Var lugna, bloggen lever! Jag har bott ute på landet nu i veckan och kommer göra under de närmsta tre veckorna. Anledning till det? Jag jobbar i en liten by så blir att jag bor hos släktingar. De har inget internet så har helt enkelt inte orkat bloggat från mobilen. Nu i helgen är jag hemma och kommer uppdatera friskt här! Kommer även skärpa till mig nu i veckan och blogga från mobilen, för så farligt är det inte och speciellt inte när jag ser att ni besöker bloggen flitigt och frågar vart jag tagit vägen!

Hänt under veckan annars förut jobb? Tränat på som vanligt en hel del men då på ett annat gym en vad jag brukar. Har gått helt okej och kört lite nytt då det finns lite andra saker där. Nu idag tog jag ett gympass där jag brukar vara. Körde biceps och bröst idag.
 
Hoppas ni hafte en bra vecka och får en fortsatt bra helg! Som lite tröst för att jag inte varit aktiv så skickar jag med några bilder från dagens pass!

Speciellt du vill läsa om? KOMMENTERA så kommer det upp här under helgen!
 
 
// Kristoffer. P
 
 

5 kommentarer

A

19 Jul 2013 23:54

Ännu mera bilder tack :*

Anonym

20 Jul 2013 00:47

Har saknat ditt bloggade gamlevän! Förstod att något stod i vägen för ditt bloggande. Synd det där med ingen teckning, man vill ju blogga hela tiden! Håller tummarna på massor av inlägg i helgen. Snygga bilder också, tror jag sparar ner dem som 'inspiration' på väggen. Kan alltid vara bra! Sköt om dig. Kram

Svar: Lathet som ställde till det då det är jobbigt att blogga från mobil ;)
KP

Sandra

20 Jul 2013 18:35

ännu mer bilder tack ;)
äntligen mer bloggande :P

SANDRATORN.SE - BLI MÅNADENS BLOGG INNE HOS MIG!

20 Jul 2013 19:44

Svar: Tack så mycket! :)
Allt bra med dig? :)

Sara Ekman

20 Jul 2013 21:20

Lät mysigt :)

Kommentera

Publiceras ej
Tweets av @Persson95