Hej!
 
... Eller godmorgon som det blir för min del. Jag sov till det ordentligt idag och kände att jag behövde det för nu är jag rejält utvilad.
 
Idag blir det att ta sig an några timmar på gymmet där rygg och axlar står på schemat. Funderar även på att slänga in lite benträning då det var ett tag sedan nu.

En sak jag får höra rätt ofta är just det jag skrev i rubriken. Att äta nyttigt är självklart bra. Men även om man äter nyttiga saker så ska man inte äta för mycket av det för då får man heller inga direkta resultat, åtminstonde inte på kort sikt. Vi får inte glömma bort att nyttiga saker innehåller kalorier också, givetvist mindre men kalorier innehåller de. Även om man äter nyttigt så ska man hålla sig till lagom portioner och lagom intag av frukt med mera under dygnet så man får en bra balans av kalori-intag.
 
Det finns frukter och grönsaker som man helst ska äta mer av än andra. Dels för att de är mycket nyttigare när det gäller så väl kalorier, vitaminer och mineraler.  Dessa grönsaker och fruker är bland annat: Äpple, Broccoli,Tomat, Spenat och alla slags meloner. Här snackar vi om grönsaker och frukter som verkligen innehåller mängder av nyttiga vitaminer och inte så många kalorier. Finns självklart flera nyttiga och lågkalori-frukter/grönsaker. Undrar du över någon speciell som inte finns med här? Kommentera så svarar jag!
 
Ät nyttigt och lagom om du vill få snabba och effektiva resultat!
 
// Kristoffer. P

2 kommentarer

Maja & Maja

21 Jul 2013 18:35

Tycker du också att alla är fina precis som dom är? In och läs pepp-inlägget som Berndtsson skrivit isåfall! Vi bloggar om lite allt möjligt, kika gärna in och lämna en kommentar. /M&M

MissNosebleed- En av Sveriges största Alternativa Konstblogg!

21 Jul 2013 18:48

sv: aaw tack så mycket! :D
Kramar Louise Nosebleed!

Kommentera

Publiceras ej
Tweets av @Persson95