Hej!

Idag var jag lite lat när det gäller matlagningen så en portion ''mikromat'' står just nu i mikron. Pannbiff, skuren potatis, lingon och löksås. Ja det ska nog gå och träna på i alla fall!

Ska alltså iväg till gymmet nu efter att jag ätit och köra ett hårt rygg och axelpass. Samtidigt som jag skriver detta sitter jag och lyssnar på musik så kom jag att tänka på det jag skrev i just rubriken.

Så, till rubriken. Vad gillar ni att lyssna på för musik när ni tränar? Ska det vara sånt som får er fokuserade? Sånt med tempo i där ni känner rytmen? Eller bara sånt ni tycker är bra? Själv föredrar jag att lyssna på musik jag tycker om och det är bland annat Lars Winnerbäck och Håkan Hellström. Ja, ni kanske inte tycker det är någon musik man blir pepp av på gymmet? Men jag blir det i alla fall då jag tycker båda de två gör så fantastiskt bra låtar!

Vad lyssnar du på? Eller föredrar du att ha det tyst när du tränar? Kommentera gärna!
 
// Kristoffer P

3 kommentarer

FrökenTV, bloggen om tv och film

14 Jul 2013 16:56

sv: ja, verkligen :(

Anonym

14 Jul 2013 17:28

Jag föredrar gammal musik, sånt som fanns när jag var liten! Gammalt och bra. Men Håkan duger också, han är bra. Sköt om dig. Kram

Johanna - A dream as model ♥

14 Jul 2013 18:34

ha det så bra på gymmet :)

Kommentera

Publiceras ej
Tweets av @Persson95