Hej!

Nyligen hemkommen från körskolan så har inte hunnit med att blogga några tips och råd till er läsare. Har heller inte hunnit med min egna träning idag men det finns det tid till ikväll!

På tal om tid! Många har dagar då allt känns stressat och jobbigt. Man kanske känner att man inte hinner med träningen, man orkar inte göra något. Alla har vi har vi såna dagar. Försök att tänka annorlunda de dagarna! Även om du är trött, stressad, ja vad det nu kan vara så hinner du med träningen! Tiden, tröttheten och så vidare ska inte sätta stopp för dig! All tid är bra tid när det gäller träning. Allt ifrån tjugo minuter till två timmar.

Träna är något du kan göra även om du trött. Träna är något du kan göra även om du varit uppstressad hela dagen. 20-30 minuter har alla tid till att ägna sig åt någon typ av träning även de allra segaste dagarna.

Träning handlar mycket om mental styrka. Att aldrig ge upp. Det gäller att övervinna de negativa krafterna. Att se MÖJLIGHETERNA och INTE att undvika dem.

Idag står ben, underarmar samt konditionsträning på schemat. Ikväll kommer det bilder på bra övningar samt varför det är viktigt med att träna dessa delar. Vad står på ditt schema idag? Lycka till med träningen!


"Look up get up and dont ever give up"

// Kristoffer. P




6 kommentarer

Yasmine

12 Jul 2013 14:17

Hejsan, nu är jag efter nästan ett år tillbaka på bloggen, kom gärna in och kika.
Jag hoppas att du kommer att fortsätta med att följa min blogg. :)

Yasmine

12 Jul 2013 14:17

Hejsan, nu är jag efter nästan ett år tillbaka på bloggen, kom gärna in och kika.
Jag hoppas att du kommer att fortsätta med att följa min blogg. :)

Yasmine

12 Jul 2013 14:18

Oj, förlåt, det vet inte meningen att det skulle bli två :)

ADARAS.se - Where blog meets magazine!

12 Jul 2013 14:52

Vilket bra sista citat där! Peppande!

Anonym

12 Jul 2013 16:25

Underbart skriver som alltid kompis. Träna på du medan jag är borta. Ser fram emot fler inlägg snarast. Sköt om dig. Kram

♡ ELSA ♡

12 Jul 2013 21:20

Svar: Haha

Kommentera

Publiceras ej
Tweets av @Persson95