Hej, det var ett tag sen och det får jag ta och ursäkta för!

Skolan har dragit igång, börjat träna rätt hårt, samt att jag håller på för fullt med körkortet vilket har gjort att jag inte haft tiden till att blogga. Jag har dock varit inne och kollat kommentarer, tagit reda på vad ni läsare vill angående bloggens överlevnad.

Jag har fått klara besked från er och det är att ni vill att bloggen ska fortsätta.

Med andra ord.. jag kommer FORTSÄTTA att blogga. Kommer bli rätt aktiv nu, visserligen rätt upptagen med saker som jag skrev här ovan men när jag ser att det verkligen finns läsare som vill att jag ska fortsätta så får jag grym motivation till det.

Nu vill jag höra från er vad ni vill läsa? Kommentera! Kan vara allt från råd på vad man bör äta för att kanske gå ner i vikt? För att bygga muskler? Kan vara träningstips med mera. Så våga kommentera, bloggen lever till viss del på att skriva om det ni undrar!

Hörs!

// KP

2 kommentarer

Cajsa

22 Aug 2013 20:57

hihi ja! :D

heh.

24 Aug 2013 14:09

Eh hur ska man äta för att gå ner i vikt. asså vad och så..

och tja hur man ska börja att träna när man inte alls har gjort det förut .?

ehm aa hej då xD

Kommentera

Publiceras ej
Tweets av @Persson95